Sejiwa

~HAPPY vs SCARY~

hahahahaha,,assalamualaikum kengkawn,,slam 1Malaysia,,arini Isnin penuh dgn cerita2  yg menarik utk dikongsi,,yela sbb sabtu ahad  yg berlalu amatlah byk kejadian2 yg diingini dan tidak diingini berlaku kn ,,?? tetttttttttttttttttttt,,tp kebyknnyer nyer un'sangkarable' la,,,kalo den ado sakit jantong,,kompem,,,arini xdela p opis,,tuttututuiiiiiiiiiiiiiii,,!!

1. da most happy day is ble p shopink ngan adiff luqman,,hehehe,,my new bf a.k.a my new anak ikan,,jgn jeles okeh,,mules2,,bajet nk p bli kasot die je,,yela kn,,ank ikan den yg sorg ni demand tngi pnyer,,bju nk yg bjet2 macho,,sua ala2 nmpak bulu kakis gitus,,tp xpela,,sbb die jela pengubat kesepian aku dikala kekecewaan melanda,,terbaek nokss layanan die,,adehhh,,tp tula,,kalo jenjalan ngan aku,,die la org plg 'nerd' skali,,diam jeee,,aku tnye nk ini ka,??kalo die xmo,,die geleng,,tp kalo die nk die anggok2,,adoyaiiii,,upenyer ank ikan aku neh pemalu,,bile ngan mak aku p shopink,,xhengat lak die mcm cacing penggal ekor,,*erkkkk,,cacing ad ekor meyh*,,??ahahahha,,cian dier,,pas blik je dr jenjalan ngan aku,,tdo xhengat dunia,,sbb penat la kne jalan,,xkose aku nk dokong die oke,,bdn je kecik,,tp berat tw,,sowi mmg aku xlyan nk angkat,,sila jln atas kaki sndri,,!!

adiff luqman yg pemalu,,!!

erkkk,,!!

taraaaaaaaaaa

kelapran,,


ciannyer,,,tdo xhengat okeh,,
2. pas p shopink2 ngan adiff aku ad plan len plak,,jmpe kengkwn lme aku yg dtg dr seremban a.k.a kedah,,,heheehhe,,aku dgn jayanya amek la dorg kt 'KL Sentral',,,best jmpe dorg,,,spoting sgt2,,dorg ajak p karokk,,pe ag,,aku mmg da sedia tension ni pn,,p la lepak kt redbox,sogo,,,,layannnnnn,,2 jam nyanyi,,tp ap yg best nyer kt 'redbox' ni,,charge bilik skali ngan mkn2,,so,,amatla berbaloi kalo skali mkn,,karokk 2 jam,,alang2 tu,,aku rembatla 'tolak tambah darab bahagi' adlah lam 10 lagu kot,,hahahahah,,cmpor2 duet skali la ngan Ms Sarah tu,,hehehehhe,,tip top la service kt situ,,n plg pnting skali,,abe2 kt situ mmg suwiiittt k,,shuke3,,!! 
otw to KL Sentral
KL Sentral

Ms Sarah,,



ap yg menakotkn ialah,,pas p karok,,bncang2 aku pn ckp la nk cri cempedak coz aku mmg ad niat nk goreng bwk p opis,,kt kg cmpadak2 nyer smue sdah diborong,,pusing pnyer pusing,,tupppppppp,,xde cmpedak,,gile frustrated aku,,so aku tnye la dowg,,nk lepak ane,,dorg ckp nk p 'petaling street' jap nk usha bju 'kuala lumpur' n 'handbag',,aku legar2 la kt area2 situ cri parking,,gilerrr,,per hour je da 4 hengget,,okeh,,aku mmg mse tu ase bodoh sgt xmsok,,hahahahha,,aku tgk org de port bekk pnyer aku pn join la skali,,n dgn kebodohan aku mengikot mereka mem'parking' di situ2,,skali aku pnyer Mr Tangy kne hangkat la ngan 'abg polis yg sgt kerek',,okeh sila pdn muka aku rmai2,,aku kua je dr entrance 'petling street' tu,,aku xdapek ckp pe2 dh,,aku cube2 la tpon kwn aku tu,,tnye kt ane agak2 dorg hangkat Mr Tangy aku,,kwn aku ckp 'cer awk p tgk kt blai polis terdekat',,ak pn dgn sekonyong2 nyer p la tgk kt blai polis terdkt,,usha2,,nmpak kt pndok kecik di tepi gate tu ad la 2 org abg polis yg mmg comey okeh,,aku pn wt la muke kesian,,tnye kete sy kne trik td,,ktne ea nk p amek,,dorg ckp cri kt blakang,,aku ckp 3ma ksih,,smbil mata aku gatai dok pndang dorg,,*sekali zassssssss aku dpt satu kenyitan mata*,,yesss,,!!ahaha,,bodo la,,aku pn truskn usaha tuk cri Mr Tangy aku,,,pstu,,aku terjmpe 'abg polis yg sgt kerek' itu,,dgn beberapa kerekan die da bg kt aku,,aku dilepaskn dgn byran towing sbnyk RM100,,drpd RM300 dan kete aku xdpt kua ritu bek la aku byr je,,so aku stat enjin,,msok gear 1,,berdesop,,aku blah trus,,,cuakkkkkkkkkkkkkkkkkk,,kot2 die ubh pkran ke,,hahahaha,,kt uma,,aku dh sedia di gelakkn oleh segala isi2 dirumah,,yg plg besh,,mama den gelak sakan,,aku majok,,trus msok blik air,,!! tension,,!!


 3. Sebelum aku msok tdorrrrrrrr,,ni mmg rutin ujung mngu aku tp sbrnyer rutin last minute dimana,,aku akn menjadi 'chekgu Math,,chekgu agama,,chekgu BM,,chekgu Add Maths,,chekgu segala subjek yg aku pro',,tp kebyaknnyer ialah subjek Math,,hahaahha,,yg kt gmbo tu,,ialah anak murid aku yg plg 'pintar' kerana,,kalo aku ckp A die akn jdkn A-C,,sbbnyer,,die kuat bertnye,,sgt2 la memeningkn pale otak,,

ank murid : chekgu along,,knpe lak kt dpn ni dorg pngey hundreds,,?? tengah pngey tens,,n da last ones,,??
chekgu along : errmmm,,sbb yg plg dpn tu mewakili ribu, tengah puluh dan ujung skali sa,,understand,,??
ank murid : habes tu,,kalo ad 4 tmpat lak mcmne,,??
chekgu along : *dgn mood hangen aku jwb*,,owh echah ku syg,,bru msok bab 3 ni,,setakat hundreds je,,so jgn byk cite,,nnt da msok thousands len plak along explain okeh,,cpt tulis,,ngntok dah ni,,
ank murid : yelaa chekgu singeeeeeeeeeee,,*gelak cm siot*
chekgu along : .................................


hagak2 dlm kul 10.30 pm aku pn melelapkan mata yg sgt2 berat pd pandangan ku,,,tata world,,,c u tomorrow mowning,,keh3,,,

~ smoga cinta dan kasih syg ini ttap utk kami~

0 comments:

Post a Comment