Sejiwa

~ S.E.G.E.R.A ~

Assalamualaikum smuee,,(^_^)V,,

Menikmati tdooooooooo yg sgt blueesss ckuppp pd mlm td,,,wOohaa,,!! aku sgt penat deh smlm,,,muscle2 mule mencanak2 naekkk,,,keh3,,,terbaekkk wokk,,!! pasni agak2 leh la msok sukan angkat berattt,,,seyes pngang cm maw patah smlm,,,blik je umah,,kebabOomm,,!! aku da pngsan,,,Ya Allah maafkn hamba yg ter'skip' solat maghrib n isyak mu,,!! pg2 bgn da msok subuh,,apakn daya,,,ilmu agama aku cetek lg upenyerr,,!!


arini,,,aku maw mula kn moOd baru,,aku bjett blik kOje smlm nk uli 'donat' utk dibawa ke opiesss,,tp mahap la akak2 coz yaa da teruja dgn bntal nk men plOk2 segala,,*sila slhkn bntal syeee*,,dgn jem yg amat pg td,,wtf,,kete melintang, menegak, menyereng, membOngkok di dpn aku cantasssssssss,,,aku pnat2 'q' line cm cibai kOrg dok potong2,,org len nk jgak cepat,,tp peraturan tu jge la ***o*,,!! *mahapla,,,arini aku eppy,,tu psal aku tercarOt*,,alkisah,,,da msok 2 bln aku keje sni,,arini plg lmbat aku smpai opiesss,,lam kui 750 cenggitu,,!! Mr Dr da smpai,, wawawaaaaaaaaaaaaaaa,, good job aku sbg PA,,!!


dah2,,,,sat lg aku nk ngularrr cOz Mr Dr aku da kuaaaaaaa menyerah dri kt Putrajaya nunnn,,yaarriiiBaaaa,,!! aku nk g "ngeteh" kt luaaa,,wOohaa,,!! jOm arrr kOrg g 'ngeteh' ngan akuuuuuuuuuuuuu,, *aku smakin nOty skang neh,,sila pecyeee,,!!*,,yeehaaa,,!! oke sje wt saat nieh,,nnt ble aku ase cm rjin2 taek tambing aku update nooo,,udah2 dlu yaaa,,dadadaaaaaaaaaaaaaaaaaa,,muaxxx,,,assalamualaikum,,,

0 comments:

Post a Comment