Sejiwa

~ P.E.N.T.I.N.G. jugek la ~

Setiap individu di Malaysia msti ad brg2 yg mesti ad dlm handbag,, beg skola,, kt opis,, kt lam blik,, kt lam tandas,, kt lam kain,,opss terlebey suda,,!! pendek cite kt mane2 segala cerok rantau yg korg ad la,,hahaahha,,,ni plak ap brg2 yg plg utama yg perlu ad atas meja aku,,hihihi,,


jommmmmmmmmmmmmmmm,,,!!

PC ku yg tercinta berserta mouse dan telefon ku yg byk berbakti,,,tettttttttttttttt

my lovely cermin,,,hah,,ni org nk pkai tie pn pnjam cermin comey ni tw,,ngeeeeeeee,,

ni bnda plg pntng bg aku sbg PA,,my diary,!! Inchik Bos xbg diary die,,so gne diari aku,,
STAMP PAD mmg plg ptg,,utk 'Mr Bos' n jgek sye,hehehe

BUKU TELEFON sgt2 diperlukn ble nk cri org,,

utk catit ap yg ptot,,cuti bos ka,,

my 'Mr Blue Pingu' n smue alat2 tulis ini sntiasa kne ad brsma sye,,kui3

last but not least,,my 'Ms Teddy',,nk wt milo,,hehehe,,
agak2 kalo ilang satu brg2 ni aku akn mencari2 dan kerja aku akan terbengkalai,, dan membantutkn kerja aku sbg PA yg berdedikasi,,oke aku goreng korg je,,ahahhahaa,,,

0 comments:

Post a Comment