Sejiwa

~ SesuAtu yG sUkaR~

tuttttttttttttttt,,tuttttttttttttttt,,tututttttttttttttttttttttt,,,arini da 26 Januari 2011,,ag 5 ari je utk aku blah dr cni berkhidmat di tmpat baru,,,adoyaiiiiiiiiii,,kalo ye pn ak pndah,,hati n roh aku msih lagi tngal di sni,,,waaaaaaaaaaaaaaaaa,,,byk sgt kenangan kt JMM ni,,,almaklumla,,tmpat pertama aku kerja kt cni,,smue ilmu pengetahuan dan pengalamn kerja dtgnyer dr cni,,yg plg aku cintai 'Bhagian ICT' dan org2 yg penah berhubungan dgn akupsal keje,,jasa kalian amat2 dihargai,,,insyaAllah,,ilmu yg kalian berikan,,akan aku pjgkn kpd umat2 yg lain agar mendapat pahala dr  ilmu yg berguna ini,,,skang ni tdo pn  da xnyenyak sgt,,ase cm sedih sgttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt,,!!

Ribuan terima kasih pd org2 kuat "Bahagian ICT" utk segala2 nyer,,utk jamuan tghari td (lauk mantop tu),,utk kueh bakar yg sedap,,utk MP3 Player yg best,,cute sgt,,terima ksih sgt2 kalian,,,syg kalian ketat2,,ehehehhe,, =)

0 comments:

Post a Comment