Sejiwa

~ MENCARI ~

Assalamualaikum wbt smueee,, (-___-)",,

sowi bangat,, rini moOd aku dOwn gilerrr,, ahhahaahhaha,, rse cm nk tdooooooooooo je xmo bgn2,, *bOle cenggitu*,, arrrghhhhhhhhhhh,,,~!! kemerengan jiwa makin terasa tatkala ini,, Ya Allah bantu hambamu yg kerdil ni Ya Allah,, seyesssssssssssss STRESS tahp siput sedutttttttttttttttttt,, wahhahahaha,,,

esok aku da misi ptggg,,aku wajib harus untuk mencari kasutt untuk mengubat kerunsingan aku neh,,, itu jela penawar untuk org skit jiwa sekejap2 cm den ni haaa,, ngeeeeeeeeeeeee,, so misi itu akan ku sempurnakan dengan kehdiran kak wani, akak areen n kak tOn,, MUNGKIN juga aku terlalu rendu kt kwn2 aku,, ak tw aku da jaooO dr kOrg smueee,, kdg2 aku pk,, btol ckp orggg bila da jaO dr mata,, secare tidak lngsung akan jaO jgekk dr hatii,,!! OMGee aku da rasai bgaimana rsenyerrr bnda itu,,, sgttttttttttttttttttttt sakittttttttttttt okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,,!! kwn2 yg aku sygggggggggggg,, ad jgekk yg xmo dh ad hbungan ngan aku kn,, i noe who i am,, aku pmpuan yg lemah n xde pape pun kn,,?

dah2,,, ckupla stkat ni titisan air hdung mata aku utk dia dia dan dia yg dah xsudi anggap aku sbg kwn lg,,,,,,,,, aku slalu berharap,, aku akn gmbira lg brsama die dan smueeee,, smoga kaliannnnn bhgie slaluuuu,, love uols a lotttttttttt,,! oke la,,, aku nk g golek2,, aku nk lelapkn mata,, matikan otak,, offkn tinge untk hari ni,,, sungguh penat utk berpkir lg,,, dadada kwn2,,, 

LOL,,

4 comments:

  1. da lame ak tunggu ko hapdet, akhirnyaaa penantian ku tidak siaaaa siaaaa, wey kalo nak ngedate ajak taw!

    ReplyDelete
  2. hahaha,,,harusssssssssssla aku g ngan ko yunk,,urmmm da xde spe sudi kwn ngan aku lg,,agak2 pasni ko lak xmo kwn ngan aku,,miahahha,, :p

    ReplyDelete
  3. hagak-hagak, ko nak kene tak penampo aku, wahahahaa (da jangan wat cite sedey hokey?)

    ReplyDelete
  4. hehehe...sabor long...hidup penuh ujian...redah je apa ada di depan, but must be 'smart' in ery'tin u do!

    ReplyDelete