Sejiwa

~PiratEs of dA caRribEan~

Assalamualaikum w.b.t smueee,, (^^,)V

hOoyEee,,!! arini aku kua ngan my tetttttttttttttttttttttt,, best dpt jmpe diee,, uhuhuhuuuuuuuuuuuuuuu,, dlm byk2 sahabat aku cari,, i noe she is da best amOng da best,, tq fwend,, taraaaaaaaaaaaaaaa 2 tickets for us,, i loike it,,, aku amek tiket kul 12.30 sbb tket sblm tu kul 11 so aku tw msti xsmpat,, minah jambu tu bole sesat lak kn,,hahahha,, <--- mari gelak guling2 bersama,,,
dijadikan citerrr,, aku nunggu kwn aku neh haa lmbt beno,, pas bli tiket aku lepak2 jap kt McD hadap bekpes,,, lapoo derr,, mlm smlm xde aku mkn,, DIET okeh,,!!
aku tak taw la aku yg slh ckp ke,, atau die yg xdengar,, aku mntak sausage egg muffin,, tup2 aku da letak sos,, da jilat2 cheese sekaliiiiiiiiiiiii aku bru pasan xde telonyer,, tp apakan daya,, aku ni jenis yg xreti nk komplen cm akak otai sblh aku td,, kot2 cashier tu pun die bambu dpn2 org,, tlg la hormat tugas mereka ek,,, aku layann je la keadaan itu smbil menanti kelibat kwn aku itu,, hehehe,, lam hagak2 kul 11 kot die pn smpai,,, terbaekkk,,!! da cium2 segala aku p la jenjalan,, dgn masa yg ad hampir sejam stgh ni,, ktrog p la tngkap gmbo kt galeri PoTC kt GF,, tapi aku xpuas ati sbb xle nk tngkp gmbo dkt2,, WTF gile kedekott,, tp aku sedye upaya gak la bg gmbo tu shantek cm aku,, opsssssssssssssss,,

 ni la ant gmbo2 yg aku snap ngan kwn aku,, tp aku pajak gmbo aku yg cun shomey ni jela ek,, bg kOrg muakkkkkkkk,,miahahahha,,,
jack sparrow tengkorak hengkau,,!!
waaaaaaaaaaaaa,,kaya2,,keh3
blackbeard ship,,, hadeiii,,!!

dibelakang kapal,,,
pnyerla posing2 kt ats tu eh,,, eh eh,, aku lupe,,, ad gmbO lg xupload,, taraaaaaaaaaaaaaaaaa,, ni jgek ant koleksi gmbO2 yg terhebat pada hari ini,, (^^,) sila jgn terkejOt oke,,!!

-




-



scrOol dOwn



-












-




opsssssssssssssss,, HOT nyerrrrrrr,,!!

-



-

zip die terbukak la weh,,!!

chup,,chuppppppppppppppppp
HAHAHAHHA,, pas tngkap2 gmbO ni,, kami pun beredar utk tngu panggung bkak,, urmmm,,smpat jgek la pekena sundae choc ngn Mc Flury Stroberi,, tidak ckup lg cup cOrn sbg bekal di dlm wayang,,hahaha,, -___-" STRESS cmnO la aku xgEmOk,, adOyai,,,,!

msok kul 1230 pm kami kua lam kul 300 pm cenggitu la,, pastu marathon g toilet,, hahahhaa bnda aku xle lupekan,, aku kne pncOt ngan air tndas tu smpai bju aku bsah,, !! seyessssssssssssssss klakO,, tp pe ad hal kn,,?? urmmmmmmm.. hdOp kOrg xkn lengkap kalo xmentedarah dlu sblm balek kn,,?? cenggitu la aku,,, we all pekena chicken mushroom n seafood yee mee sblm blik,, wOohaaa,, TERBAEK wok aku ckp,,,!! digandingkn pule ngan mango juice,, perghhhhhhhhhhh menyentap usus2 ku,, blurppppppppp,, alhamdulillah KENYANG bangttttttttttt,,!!

nyuMmmy,,,!!
aku ase stakat ni je la celoteh aku,,,seyesssssssssssss aku penat tahap gaban,, sbb da lme xnek tren kn,, arini nek tren ase hazabbbbbbbbbbb bebeno gamaknyerrr,, hehehhe,, slmt mlm kengkwn,, sleep well,, sweet dream,,, jgn lpe bsuh kaki nooo,!! asSalam

LOL _atunz_

0 comments:

Post a Comment