Sejiwa

~ SOLE.....SOLE......SOLE......~

Assalamualaikum smuee,,(^^,)V

lme sudah xhapdet blOg kesygan hamba ni........ xde msE... xde idEa.... smuE ad lam benak pemikiran.. deEm..!! sejak biler aku jd otak udang nEh.. *geleng2 penuh kepastian*....

bulan June pun hmpir melabuhkan tabirnyE...... byk jgE perkara2 yg terjadi spjg bulan ni..... antara sedar xsedar.... ad yang terjadi utk sesuatu yg baik... ad yang terjadi utk sesuatu yg sebaliknyE... aku pasti.. aku yakin... aku redha dgn segala ketetapan NYA yg maha Esa........ ap yg terbaEk dr NYA aku bersyukur.........

weeknd2 aku agak bz bEno laa ni tapi byk dihabiskan utk berguling2 atas katil...opssssssssssssssss...... byk benda aku wt..... mngu lepas.... aku dr kul 7 pagi menempEk kat padang seksyen 15, BBB sempena Kejohonan Tahunan sekola adik aku...... dEem...!! gilEs panas aku ckp.......... da elok2 aku nk gEbu kn pipi aku da kEmpis blik.......... siap burn2 segala........ OMGee.... nsEb bek aku pk nk tlg mak aku je... dak kecik kn.......... die ke selatan aku ke selatan......... die ke timur aku ke timur........ smpai chEkgu diE ckp.... "aishah.......ni spe?? akak yE.?.". *deEm xkn makcik kOt...ai mudEs okE*... aishah pun ckp " ye chekgu, ni akak syEr".. chEkgu menyambOng smbil pndang aku. " adik....biOla aishah dOk tgh pdang ni...jgn risau die xde ilang nyEr.."................... dgn mukE inesen aku jwb.... "hehehehe... bkn pe chekgu... mak syE suh follow je adik syE p mnE2 *ayat skema* sbb adik syE ni kecik ag.........".... chekgu pun ckp... "syE tw adik kamo mmg kecik ag..at least bg diE sukan dlu...kamO p la lepak kt tpi pdang yer........"......DEMMMM..!! nseb bek aku pk diE chEkgu adik aku.. *hagak2 korg la kn...adik aku ilang die tlg cri kn x?? da la rmai dak tertngal kt urusetia sbb mak pak ilang..hadoila kn..!! so aku pun belah dgn langkah yg pendek............................ **sbb aku pendek..**........... -_-"

agak2 lam kui 11.30 am tu aku nengOk adik aku da dpt satu mEdal..*wlaupun medal die wane silver jeE*........ usha linE tgk chEkgu diE p tgk dak2 len.... aku pun p rEmbat adik aku....... zaSsssssssssssssss... taraaaaaaaaaaaaa.. eh cmnE leh ad lam kete lak ni... hahahahha... enaf.....enafffffffffffffffffffffff.. aku nk cOlik adik aku bwk balik.......... xkOse ai k nk lepak lelame kt pdang yg maha terik itu.............. aku nEngOk rmai dak2 perbarisan da pengsan2........ sblm sejarah ujung thun lepas aku pengsan lam KTM berulang balik......... baEk aku blik cecepat............... hOoyeEhhh....... ***** jEm la plak.............. cm ****.......... agak2 lam kul 12noOn aku smpai uma........ seyEs... aku msOk blik...... aku cpai bntal...... zZZzzZzzZZz jmpE putera impian la derrrrrrrrrrrr.............. lentok la smpai kul 3 pm lebih........... tp palE xsedap2....... apa la nsEb jd kaklOng kn.... BERKORBAN.................................

ari jumaat lepas jgE aku de lepak ngan dak2 pOly aku........ wif pika n ain.......... besh2... aku jrang mkn kt tmpat2 steambOat ni......... al kisah dOwg ajak aku mlm tu.... mulE2 cm aku xpat jOin je.... tup2 ad hal yg telah dielakkn......... aku berjayE melepak ngan dOrg... bEsh derrr ai tell u....... cumE for me its too expensive la.............. ad kOt steambOat yg lagi murah?? kalO adE sila gtw aku yErk................ mOhla kOrg nengOk2 gmBO yerk............

**petunjuk arah :
------>  tdung itam + bju merah = pika
------>  tdung itam + bju ijO = ain
------> tdung coklat/kelabu + bju kelabu/putih = aku leW.....




peng....peng......**sewel kOt**

wif 'bOdyguard' pika...hihi


tapi..........................satu lg benda yg plg beshhhhhhhhhhhhhh...........


hari ni aku riang menaip2 ni sbb esok yakni 29/6/2011 adik aku no 3 *seperti rajah diatas* tu aka si azrai/ e-man nk p lapOr diri sebagai seorg mahasiswa di sebuah institut pengajian tinggi.......... ALHAMDULIILAH nak jgE die p smbOng blaja......... dak2 skang kalo da pegang wet byk2 sush benO lagaknyEr nk p smbOng blaja... tp nsEb bek la adik aku ni pk msE dpn gamOknyer......... besttttttttttttttt... esok aku nk  p ngantO die kt Gambang, Kuantan.......... insyaAllah xde aral....... sblm subuh esok aku grak dh dr BBB ni......... kOrg doa2 kn la  aku slmt smpai....... slmt pulang uma dgn chargas nyERrr... bravOO atun..................

udah............ udah............. nangka aku da kering tu kene kipas.......... aku chOw dlu noOo... tata allssss....
PERHATIAN : nangka tu hargEnyer 2 hengEt..!!

jempOt2 mengunyah...........*smbil mulut xhengat*

0 comments:

Post a Comment