Sejiwa

~ TRANSFORMERS 3 : DARK OF DA MOON ~

Assalamualaikum wbt smueee... (^^,)v.........


Firstly nk ckp...................................... TRANSFORMERS 3 TERVAEKKKKKKKKK LA... hehehehe.. besh okeh..tmbahan pule org yg bnjerrrr.....!! spe xnengOk ag... p cpt2 nEngOk nyEr..... wlaupun aku nengOk bukanla yg 3D pnyEr tp pun okeh wht..!! sedey semata2 nk p tgk transformerss smpai nun haa kt Jusco BalakOng aku cari......... tup2 smpai2 je kt cne........ ini aku dpt... !!

SOLD OUT ai tell u....... T_T uhuk3.......... pastu aku puas pk... kOmpem kalo aku g femes cinemas cm kt The Mines ke... kt Alamanda ke... HARUSSSSSSSSS lah sold out kemain............. hahahahha.... aku pk2 lastly aku ckp kt mak su aku........ "alOng asE tmpat plg terdekat is kt Metro Kajang..... tp tu la....... xtahu la hapdEt atau ngak..!!" tOink...tOink....tOink......... kemain la dungU nyE mereka kalo tidak hapdet citEr ni kn?? so aku pun hayun stereng g kt cnE... n for da first tymE aku nengOk rmai bebenO la org nk nEngOk movie kt kajang neh... hahahha.. niE smuE penangan TRANSFORMERS la ni... adeEEhhh la kn............... beratOr kemain la pnjang....*aku nk tngkap gmbO tp aku wisau dOrg hengat aku nk jual photo pinggul dOrg*.. hihihi.......... last ly...................taraaaaaaaaaaaaaaaaa dpt jgek la aku tiket ni... tp kt Metro Kajang xde yg 3D pnyEr.......... tp ALHAMDULILLAH termakbul jgEk la impian tu kn............ mse TRANSFORMERS 2 dlu aku penah berator kemain la pjg last2 aku xdpt nengOk........ ai tacink k tyme tu..!!

ktOrg amek kul 2.45 pm sbb nk p melantak dlu...... dr kul 9 pg aku kua... mmg la terasa jeritan perOtku utk di isi.. tp sbb cite ni pnyer psal... aku rela mak nyah utk beratO lelame.. BERBALOIIII.......... pas dpt tiket... sblm ktOrg merembat ke McD utk makan.. aku memilih utk mentekedarah 'Big Mac' nme je big mac tp kecik je aku nengok*mybe sbb aku lapo kot* -_-"...........
SEBELOMM *wajah maksu ku yg eppy than lapO*

SELEPAS *wajah tidak kelihatan sbb terlalu knyang*
'Big Mac' aku yg sOdap~~SEBELOMM
arakian 'Big Mac' aku yg sudah dilahap...
lalalallala~~ sukar diungkapkn betapa girang hati aku bilEr aku kenyang...hahahaha... pas makan2 tu kn...... baru la kami ternmpak replika "optimus primE" tu... cian diEr.. nk sgt bergmbO ngan aku.. oke aku sgt pasan !! pastu aku suh maksu aku pOsing2 dlu.. hihi.. pastu aku.. tp byk la gmbO2 yg kne sensOred sbb terOver derrr..!!

sue optimus prime

atunz bumble bee..hihi
lam kul 2.15 pm gitu kami da terpacak dpn hall 2........ xsabO gitu... o_O tercengang..!! kalo ak awl.. ag rmai yg awal dr ktOrg k... spOil giler diri lelamE ni... Owhhh cpt la kOrg kuaaa.... ble da tymE... heaven ai tell u......... dpt duduk........ cinema kt kajang neh xdela cm kt MID VALLEY ke..... tp bestla jgek.. xdela sejOk sgt... tp... deMmm..!! dak dpn aku ni rmbOt die over pacak k... nk tegO kang tkOt2 aku slh tgO gengster ke kn.. aku pOn berdoa " Ya Allah, ku mOhon smoga dak dpn aku ni akan merendahkan bdannyer..!! ku moHon pertolongan mu." hehehe.. Alhamdulillah.. die smakin menurun..dpt la ku nengOk dgn girangnyEr...hehehe......................................zZzzZZzzZZZ..!! citer pun tamat...............bestttttttttttttttttttttttttttttt.....first scene pun da menarik..!! +_+ seksiii ooooooooooooooooo bibir pmpuan itu.... syE shukE sgt..!!

enaf.........enaf............ too tired bile kua agak2 lam 12 jam gitu... tenkiu to maksu coz bnjer alOng yg da bnkrup ni.. hiihihii.. o_O len kali bnjer ag k.... tata alls..... XOXO

0 comments:

Post a Comment