Sejiwa

~ RINDU NYERRR ~

Assalamualaikum smueee... (^^,)V........

ase cm bOring ak bkak la gmbO2 lme......... wahhhhhhhh... aku rindu saat2 ini.... gmbar si saga comel dan si tangy macho... tapii... skang aku xde geng nk wt cmni lg... huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. T_T... smpena menyambut Hari Kemerdekaan pada bulan ni... wlaupn aku berseorangan... dengan tegar hati n perasaan nan luluh aku akn wt jgak la... semangat katenyerrr... pda geng aku si saga comel... ko pun buat tw... jnji eh nnt kau uplOad pic kete ko tw.. hihii... (^^,)V.. comel kn my bOy... lalalalallalalla~~ (kalo xcomel ckp shomey jgak..)... marila kite bersme2 bersemangat bebeno utk negara... hoyeeehhh...

kami bangga jd rakyat malaysia... :P
okeh la... nk smbOng gOdek2 gmbO2 lme... T_T byk kenangan...

As Salam..........

2 comments:

  1. wahhhh!!! sungguh comel si saga itu, tanggy kamu pon comel, takpe2 mesti si saga akan buat mcm ni gak bulan merdeka nnt. :)

    ReplyDelete
  2. @human ~ hehehe... si saga mesti buat jgak... pstu msti si saga akan post gmba... xsaba nk tgk.hhuhuhu

    ReplyDelete