Sejiwa

~ B'yOung~

Assalamualaikum smuee.. (^^,)

Hari ni aku nk share sumtink psal 'supplement' yg aku mkn... rata2 smue ad amek supplement kn?? aku pun ad amek..tp aku ase bnda ini besttt... hahaha.. *benda ap yg xbest ntah...*... sbnrnye.. byk jgak la keadaan merubah apabila ak mkn benda ni... Antaranya terjadi pd diri aku:

~ aku cepat lawas *membuanggggggggggggggg*
~ segala jenis anak branak pinak kembOng angin aku berjalan lancar
~ mengurangkan kelebaman bawah mata ( sila lihat gambarajah i)
~ mengurangkan berat badan yewwww.. hahaha.. *wlaupun tidak la mendadak.. tp bg aku ad perubahan*
~ membentuk muka aku yg ketembaman secara semulajadi.. * ritu ak g facial akak tu ckp tulang muke aku ad naek skit. wOohaa..!!*
~ mengembalikan seri muka.. * penah ak try gape semnggu xmakan... ak ase cm kusam je muke.. huhu*

Tapi kwn2.. ni testimOni aku la.. tataula org2 len kn.. supplement ni ta semestinya utk org tua eh.. kalo org2 mudes cm aku pn mkn lg melambat kn penuaan kOt.. *toink toink toink*... hahahah... kalo kOrg nk try aku amat2 persilakan.. Peace yawww.. (^^,)V

sedkit INFO utk kwn2 smueee....

B'YOUNG

NT2012 - B'Young Supreme Gold (90 sachets x 19 g) 

B'Young Supreme Gold memberikan formulasi minuman berfungsi yang sungguh unik lagi luar biasa yang memberikan tubuh anda nutrien yang kaya, penting dan sangat diperlukan bagi imbangan pemakanan yang sihat setiap hari. B'Young Supreme Gold memberikan rangsangan berkuasa dengan formulasi berkhasiat yang direka secara saintifik bagi meningkatkan ketahanan tubuh, mengunjur kepada peningkatan kesihatan dan tenaga tubuh secara amnya. Formulasinya yang terbukti, tidak seperti suplemen kesihatan konvensional lain dan kombinasi keunikan ramuan semula jadinya menawarkan minuman berfungsi peningkat kesihatan yang menyeluruh dalam pasaran hari ini. Mulalah menikmati tenaga muda yang diperbaharui dan berikan tubuh anda rangsangan yang ia perlukan bagi merasai kemudaan semula! B'Young Supreme Gold adalah ideal diminum dalam jangka panjang bagi mendapatkan kebaikannya serta mengekalkan tahap tertinggi nilai-nilai khasiat. Kekal muda, kekal sihat dan nikmati semangat baru daripada formulasi berfungsi hebat ini! 



muka ak arini dengan bedak n lipstick ajee.. hihi






0 comments:

Post a Comment