Sejiwa

~ SUKA SUKI ~

Assalamualaikum smuee.. (^^,)V..

Lama tidak ketemu ya pak.. kata Nikita pada Pak Bima... *motif xde kene mengena ngn entry ini........*...

korg......... ap kabar smuee..?? hope smuee sehat ajerr... aku konfem la sehat.. * smbil wat muke tembam.. dush..*...... aku sje2 nk share hObi baru aku *eh......... sejak tade kete nk merayap leww* ketika setia menjadi penghuni di rumah ku syurga ku tatkala waktu cOti.. o_O

hobi aku ialah me'lannacap' muke mOdel2 terbaek ku.. dgn harapan aku dpt jd jurumekap satu ari nnt.. wOohaa..!! *ku cerita lantas menabik dada.. hak tuihhh* cekidaud... 

MODEL 1 ( My 2nd lil sista )

before
after

 MODEL 2 ( my 3nd lil sista )

before
after
hahaha.. okeh.. itu mmg aku tahap bOring gaban.. kesian dak2 ni jd mangsa... udahla... aku ngah tension ni.. lalalalallalala~~ *berlagu kekeciwaan* da 2 bln kete aku kt hospital pakar... xkua2 ag.. adeh.. c u later ye kwn2.. tata...

1 comment:

  1. sabor je la yer dik...nanti da kuar keter tu dtg umah akak eh..bole tgk adib...rasa2nya bila kete tu sembuh sepenuhnyer?

    ReplyDelete