Sejiwa

~OWH TIDAKKKK~

Assalamualaikum smueee... (^^,)V

Hope kOrg smuee sehat slalu hendaknyerrr... ceria2 slalu.. bhgie2 slalu.. hihi.. tp aku..?? banyak benda nk citerrr.. byk benda terpendam.. byk benda nk pk.... byk benda yg menyesakkn pale hOtak bejambOl aku ni... Ya Allah.. tlglah aku...........!! SERABOT okeh..!!
jOm menyelit.. toink.. tOink.. tOink...
..gerai kami..
=)
ni nk citer psal smlm.. c gmbar kt atas kn..? smlm ad Majlis Sambutan Hari Raya di tmpat keje ku.. besttt.. sbb kelainan nyerr.. we oull dr stp division kne bkak grai msg2.. so ak n da geng Pej. Ketua Pengarah bergabOng meletop ngan Unit Komunikasi Korporat menubuhkan perniagaan gerai 'Roti John @ Roti Apak Zaharin'.. meletOps ai tell uolss.. gerai plg lmbt tutup gerai kami okeh.. uhuhu.. n for da first tyme kami jd 'kanak2 dapO (yg pkai aprOn)' wif 'chef apak zaharin (yg bju biru)'.. keh2.. dgn pkai aprOn munge2 nyer.. seyes kiuttt miutt okeh..!! dann aku.. mencuba utk melawan 'chef Apak Zaharin' dgn membuat roti itu namun..................... (sila rujuk gmbar dibawah)......
pasan xkOrg..?? kalu xnmpakk. xlame ag tu.. hihih... Omaigad... maka terjadila 'Roti John Hangus created by atun_isnor.. got it..!! choOiii.... cer citerr kalO ketika kejadian hangus menghangus diatas kemain smuee mate memandang.. cetttttttt...!! ::blushing:: aku segannn nokkkkkkkkkkk.. tp 'chef Apak Zaharin' menyelamatkn aku.. tocehhh sifuuukkk..!! =).. tp kOrg ase laku x roti pembuatan aku tu..?? Roti nyerrr harusssssss la laku... dOwg ckp garing.. hahahaha.. (gelak guling2)..... besttt sgt pengalaman itu... so suweeettt yerk dak..?? hehe.. tp penat seyh.. dgn heels 3 inci aku berdiri dr kul 8 smpai la kul 12.30 tghari.. kau hadeerrr..?? T_T.. (korg xpyah try.. xpsal2 tdo tampal kOyok smpai 4 keping kt betisss.. uhuhuhu).. sudah usai sudah(melebih..) hihi... lepak ar ngan gmbO2 len eh.. cekidaud..!!
peace yOo.. (^^,)V

munge gurls..

candid.. ahakkkkss.. :P

juadah smpingan.. cdt to yaa usop..

'chef Apak Zaharin'

=)

terlebey suda.. hik hik..
okeh la.. nk chOw dlu.. tata oulsss...

0 comments:

Post a Comment