Sejiwa

~ PHEWW... SEB BEK LA.. ~

Assalamualaikum smuee. (^^,)V...

Pheww.. seb bek la.. !! ~ tatkala ini sdg mengelap pelOh nan memercik di keningdahi dan dicelah2an ketiakbedah..wOohaa..!! ~  (pe kes la dak ni.. chOiii..)... sebenarnya.. aku ngah gigih menurunkn berat badan pada tahun, bulan, minggu, hari, jam, minit langsOng pada saat ini jgek... mngkin ak nmpak berisi skit la kn.. seyes aku risau.. Alhamdulillah jge berat aku turun pas puasa ni.. so kne maintain dan try hard utk trunkn lg.. hihi..

td blogwalking jap.. bkak la page NANA AF (nana ker..??)... akceli byk gak info2 menarik dismping nengOk gelagat ank die yg shOmey tu.. hihi.. yg plg ptng... bab penjagaan diri.. phewww.. besh.. i loike.. tup2 terbace tang BMI kite tu.. lantas dgn semangat membara.. aku bkak BMI Calculator utk meng'calculate' my BMI... -__-" pelOh mule menonjolkn diri.. hahaha.. demmm... hasilnya... 

HOOOOYEEEEEHHHHHHHHHHHH... normal weight
gmbO terpaksa diedit utk kesejahteraan beta.. :P
yabedabeduu.. seyes aku ase sedap ati skit ble melihat result BMI aku.. kah2. (cm goOd2 je ko hek.. dushhh... *tdo smueee*).. oleh demikian.. kOwg2 smue leh la g kt link aku bg tu utk check BMI kOrg hek.. kalo da ter'over weight' ke.. atau dah ter'obese' tu... mOhla kite reramai bergiat utk mengurangkan berat eh... (termasOk den hah..!!).. k2.. chOw dlu eh.. tata ouls... muahxxx..
As Salam...

2 comments: