Sejiwa

~ SEMUaaa pOwn xbOleee~

Assalamualaikum n slmt sejahtera smueee... (^^,)V

diharapkn smOga kOrg2 smuee sehat senantiasa... rsenyerr xterlmbat ag jika ak nk ucapkan 'Selamat Hari Raya Aidilfitri' dan 'Selamat Hari Kemerdekaan yg ke 54 Tahun' pd smuee.. hehehe.. tahun ni MERDEKA RAYA kite eh..

msti rye kOrg best2 kn..?? for sure aku tnye coz raye aku thun ni xbestttttttttt langsOng.. coz aku xde bju rye.. damn.. !! baju rye aku xsiap...... dari b4 aku tunang aku da anta.. at last da 3bln berlalu aku nk g hambek tup2 xsiap.. pe kOrg ase..?? ad vodoh di situ.. 3 psang derrr smuee die xusik..!! haremmmmmmmmmmmm aku tensiOn nk mampOs pepagi rye aku pkai bju keje.. tp xpela kn.. mngkin ini dugaan Syawal kn.. aku redha... (^_^).. wlaupn tiada berbju rye.. aku masih bersimangat (sbb pkai tdung rye) utk berjaln2 rye ke umah sanak saudra .. ke umah rakan2 taulan mak ayah aku di kg.. well jiwa menggedix merdeka raya aku ttp membara beb... hurmmmm... kOt2 thun dpn xdpt nk braye sakan cenggini ag eh.. ?? wOohaaa.. 

da la kn.. malas ah nk citerrr psal rye sgt2.. sbb wet rye xdpt pn.. eh eh eh.. chopp..!! aku der dpt duet rye dr big bOs.. hihih.. maceh big bosss.. syg lelebih la cenggini.. (^^)V.. my bOsh lak bg kueh rye jee.. Alhamdulillah dr xde pape lngsOng kn.?? hihi... cer citer psal rye lak.. thun ni ad kelainan dlm suasana hari rye aku.. sbb ak kn ad 'family wanna be'..?? hahaha... siapakah 'family wanna be' aku..?? hahahahha... 'family wanna be aku' a.k.a 'family MIA' ( spe MIA..?? cer klik SINI dan SINI) la dtg beraya.. tdo satu mlm kt uma aku.. hihi.. segn lak ngan dOwg.. yela.. uma den kocik je jang.. tp apO nk buekk org da sudi sngah dr jaO tu da ckup bersyukur.. maceh byk2 ye utk 'family wanna be' den... smOga dipnjangkan jOdoh ngan MIA utk jd 'family in-law' lak ooooooohhhhhh.. sungguh merenyam tatkala menaip entri ini.. -__-"... tutp citerrrr rye.......!!

sygs smueee.. ak nk chOw dlu eh... gg meroyan nie.. hihi.. syg korg ketat2 eh..

0 comments:

Post a Comment