Sejiwa

~DOYAN~

Assalamualaikum smuee,,(^______^),,

daa msOk ari Rabu,,yeeeahhhh,,kejap je mse berlalu kn,,?? dan byk jgekkk benda yg berlaku,,,dugaan yg dtg bertamu,,ececeh,,,yg ptg smue yg berlaku psti ad hikmah tersendri,,yg pasti jgekkk aku mmg sedia utk menghadapi segla dugaan dr NYA,,smOga aku kuatttt sntiasa,,,gambate,,!!

dlm kemasOkan mngu ni jgekk,,aku ase cm bzz sgt2,,2 ari ni smpai opiess da tngal sekangkang keraa je mse aku nk amek moOd wt kejee,,msOk2 je opiesss da twuss on otak aku,,OWH Menn,,mse ku amat padat ooooooooooooo,,pg2 aku da mcm rutin berkeluarga pulopss,,xpess ini adalah salh satu langkah petama untk aku blja khdupan lpas ni,,hahahaha,,*ase cm nk kawen lak ble pk2 cmni,,wOohaa,,!!*

sedang idea mencurah2 keladang tenusu dalam palee otak neh,,tetibeee,,kebauann duriann menerjah menstimkan sehingga menegangkn bulu hedOng aku,,woOhaa,,ad org bwk 'serawaa durian ngan pulut',,terbaekk,,!! laluuu,,aku berlari2an ke pantry,,utk menkmati bau2an tersebOt,,waaaaaa ckp luuu,,mantopp,,sodapp gilosss,,diserikn lg ngan 'sardine roll' dr kak wani,,pewwhhhhhh,,terhangkatt melebihi parass suku tertinggi,,!! tp aku xkejam benO,,meh aku bg korg cuci mata melihat keindahan alam neh,,sila cuci mata anda,,jgn dOk ckp aku xbg okeh,,!! 




soo kOrg daa xkn kempunan kan,,?? marrveloussssss taekkk hayam kn,,?? tp aku da tlg kOwg santap okeh,,smpai kembOng pewOt xOsah ckp,,walawehhhhhhhhh,,,aku nk truskn ber'santap'an neh,,dada dlu yaaa,,lebiuu kOwg,,,(^^,)V,,

0 comments:

Post a Comment