Sejiwa

~KESAH BENKRUP~

Assalamualaikum dan Slmt Sejahtera smueee,,(^^,)V,,

smoga korg sehat2 sntiasa ekkk,,hehehe,,lately aku ase xbpe sehat la,,xtahu la npe,,kalo la disebbkn hal2 tertentu,,smoga Allah SWT sntiasa lindungi aku dr kejahatan org2 yg xsuke ngan aku,,AMIN,,,aku cuma mahu hdup dgn tenang n bhgie,,(^_^),,

korgggggggggg,,tahu x,,,semenjak aku pndah kt opis bru neh,,,aku menjadi FERI sekola dgn jayanyer,,waaaaaaaaaaaa,,T_T,,tugas arian aku ialah mengmbil adek aku blik dr sekolah,,dan sngguh semestinya dorg akan meNAPAU aku utk melayani naaffsu serakah dorg pd makanan,,,dan MANGSAnya is duetttttttttttt aku jgak,,!! ngeee,,sungguh sadis bile petng je aku akn hbes beribu ringgit2 semta2 utk cekedis2 yg ntah ape2,,,da most faverite dorg ialah 'segla jenis eskem *hrap maklum dorg tukar eskem ari2*' dgn 'sate ikan kering' nyer ag,,, dgn 'segala jenis keporok ropok2' yg sesungguhnya makcik2 tu cekik darah smpai satu bngkus yg isinya hanya dua tige puluh ketol dgn herege 4kupang,,!! haku nk boikotttttttttt,,,nak laporkn,,,tp apakan daya,,mkcik tu sgt kesian,,sudh tua weh,,cian kn,,T_T,,tp tula,,,jgn la mcik cekik darahhhhh,,da nyawa2 ikan sye ni melayan kerenah2 adik2 sy yg amat2 mengetahui bhwesenyer sy ni sgt kaya,,<------------ aku sgt tipu okeh,,!!

ni aku nk tnjuk korg suspek plg utama dlm 'modus operandi' nyerrrr utk memBANKRUT kn aku,,,kalo jumpe korg sila hangkat kain lututtttttttt,,!!

PROSES MEMUJUK2 AKU UTK BLI ESKEM,,!!

PELOK2 SKIT,,HAHAHA,,TAYANG AYONG,,

KEDEKKK,,,JGN HRAP DIE BG,,

TARAAAAAAAAAAAAA

0 comments:

Post a Comment