Sejiwa

~HOOREEEYYYYYYYYY~

Assalamualaikum dan slmt sejhtera semueeeee,, (^^,)V,,

aku arap kowg smueeee shat2 sntiasa,,,heheheh,,,arini dtg keje ngan ke'sakit'an otak yg maksimum sbb puas berjalan je ujung mngu neeeeeeeee,,hahahaha,,,<--------- sila padan muke kt aku eh,,ngeeeeeeeeeeeee,,

1. P 'tournament bowling PUSPANITA anjuran JMM'

ini la antara bnda2 yg aku suke nk mennnnn,,tp memndangkn aku da kuar dr kwsan JMM,,termktub aku hnyalah ahli je lg,,tp xle laaa nk 'murtad' dr tmpat keje bru aku,,,so SABTU ritu aku just p *tp aku pkai t-shirt JMM puloppps* utk memberi skongan yang tidak bermoral pd kwn2 JMM n NM,,dgn skema nyer aku hanya menyokong puak2 yg terrorrr je okeh,,hahahaha,,xkesah la dowg dr mne,,smue aku tpok tgn,,ngeeeeeeeeeeeee,,,tahniah pd yg berjye erkk,,korg mmg superrrbbb la,,aku nengok mcm2 skilll ade dorg neh,,,seyesss,,tercengang thap babun aku nengok,,beshhhhhhhhhhhh,,,!! tp yg ptg,,picts sbg bukti aku mmg jd "pom2 gurlllllll" on dat day okeh,,!!

sila ckp aku comeyyyyyy,,aahhahhah
2. Pesta muffins kt uma akak mucuk,,(kak ann)
hehehe,,,pesta kewwwwwww,,<----- harusssssssss anggok rmai2 okeeeee,,sbb kami wt sgt byk,,,maw 150 pcs gamoknyerrrrrrr,,!! padahal lam uma tu ad k.ann, abg wan ngan aku je,,!! (-_-)" sgt tidak sehat utk slalu wt  yerkkkkkk,,!! pas alek drr 'tournament bowling' tu,,aku lepaking kt uma k.ann coz mmg hajat nk wt muffins mlm sbtu tu,,smpai uma lepak2 jap,,pstu pas solat smue,,aku ngan k.ann pn p la kedai 'bake wif yen' *betoi ka k.ann ejaannyer,,??*,, msok ja kedai tu,,,perghhhhh,,terbaek la 'bau' die,,,,kompem xmo kua beb,,bau sedapppppppppppppppppp sgt,,hehehehehhe,,**brangan nnt blik tdo aku bau cmtu,wink3**,,,ni la antara hasil2 yg kami berjaya laksanakan sempena 'PESTA MUFFINSSSSSSS buat ABG WAN n KAK ANN',,, miaahahahhah,,**gelak cm org gilossssss** 


 OPSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS,,,

sblm terlupaaaaaaaaaa,,sblm kami blik umaaaaaaa kami p mam dlu kt 'Ayam Penyet' kt IOI Mall tu,,hehehehe,ad org bnjerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,,,sedappppppppppp oooo,,,

haku bg 4 setengah bintang kt kdai ni,,ngeh3
3. CITY PARK, Sweedeneremban

wakakaaaaaaaaaa,,smlm a.k.a ahad aku p jengok member excident kt 'Taman Dusun Setia, Ampangan, Seremban',,,agak terok jgak kecederaan kwn aku a.k.a Sarah tu,,cian seyh,,,kt pewot ad luka,,,kt tangan kiri siap jahit kt bahu ngan luka kt spjg lengan,,,urmmmm,,tgn belah kanan kne simen,,nseb bek la xde pape terjdi,,n nseb bek jgkla die xprgnant,,kalo x aku xdpt bygkn cmno akn terjd,,syukur Alhamdulillah Allah lindungi die,,urmmm,,tp yg plg aku jeles is,,asben die a.k.a kwn aku jgak a.k.a eddy nme dierr,,gilerr la caring,,perghhh,,aku dok sengih2 kt En.Bangau,,btpa aku jelesnyerrr nengok asben n wife tu loving each other,,hahahahaha,,*sila abaikan ap yg aku ckp*,,pastu si sarah ni lak,,skit2 pn leh jgak dok ajak p lepak 'CITY PARK, Seremban 2' *katenyer cni port dowg dating mse ber'syinta' dlu,,pas kawen ni la yg petama kali,,ececehhhhhh,,* utk bg ikan2 lam tasik tu mkn,,,meriahhhhhhhhhhhh,,!! byk ikan lam tasik tu,,,siap ad kura2 atau labi2 la kot,,,keh3,,,si eddy lak dok usha2 nk tngkp kura2  yg hagak2 ensem dok congok2 muke kt dpn ktorg,,pdn muke ko Encik kure3,,ngeeeeeeeeeeeeee,,,ni la antara pict2 yg aku dpt tngkp sblm bteri phone aku king kong,,check it out,,!!

kesian sarah xdpt bg mkn ikan,,heheh,,aku test dlu woti tu,,mmg "sedappp" sgt,,!! wekkkk,,
ikn xde byk aggg,,
semakin byk,,hehehehe
yeeehaaa,,semkin bayk,,kui3
sarah xpdan dgn sakit,,tgk tu tgn dierrr,,,
En. Bangau,,hahahahha,,
eddy dan labu labi nyer,,hahahah,,

arakian,,,byk beno aktiviti aku pd cuti aritu,,wawawaaaaa,,,smpai uma smlm kui 10 lebih,,,sbb p karok kt senawang ag,,,p lepak2 kt kdai mkn ibu dan bapa sarah lg,,hahahha,,berbaloi3 ari2 yg dilalui bersme mereka2 smue tu,,,thanx  kwn2 sudi memeriahkn suasana  hari raya hari2 ku,,muaxhhhhhhhhhhhhhhhhhh


2 comments:

  1. nad, muffin yg dlm bekas tu k.ann bwk gi opis...tinggal yg kecik@comel2 je kat umah untuk dibaham oleh abg...hehehe...ramai puji sedap..suh wat lg...nti kite test wat yg lain eh..

    ReplyDelete
  2. hehehhe,,,sedap meyh,,?? tgk spe yg wt adunan la,,miahahha,,len kali kite test wt butter cake tw,,,

    ReplyDelete