Sejiwa

~ PAGI INI~

Assalamualaikum dan Slmt Sejhtera smueee,, (^^,)V,,


PAGI INI aku bgn sgttttttttttt awalll (^^,)/ yeeeaahhhh,,,aku siap pn sgt awallllllllllllll,,,smue nyer aku sudhkn dengan sgt awlllllllll sekali,,,smpat pOsing2 begmbo lagikk,,,wah wah wah,,,MOOD aku sgt baekkkkkkkk arini,,,!! arini aku asee cm nk wt amal jariah pd adek aku,,,dgn penuh perassaaaaaaann aku ckp kt adek aku bernme 'teteh a.k.a adekk tua',,,

aku : adekk,,,,arini kyong anto g skola ek,,,*smbil (^________^)V*
teteh : erkkk,,betol ke ni,,?? *kelam kelibut dok cri tdung*
aku : opcrossssss,,cepat skit,,kyong nk singgah bli nsi lemak skali utk bwk p opissssssss,,*tak ckp pe2 lg trussssss (^________^)V*
teteh : okeh,,,tp adik pn nsi lemak stu lain2 pastik tw,,,(^______^),,,,,,,*smbil belari2 dgn pntas memanggil kwn die utk menumpang sebontot lam kete aku,,*

pastu aku msok blik mak aku,,,,,,,,,,'makkkk,,bgn lew,,,hehehhe,,nk slammmmmm,,*chuppppppp* satu ciuman hinggapp kt tgn mak aku,,,dgn seikhlasnyer,,,aku rse aku xkn tnang keluar dr umah tanpa cium tgn mak aku *yg melebihi sejam*,,,uhuhu,,hagak2 tu psal la mse aku dok asrama aku slalu 'home-sick' dan 'slow down' sbb xdpt AURA tgn mak aku,,,,,,,,,,,,,,,wlaupn aku majok thap gaban pn ngan mak aku,,,aku ttp merendahkn dri utk slam ngan mak aku tw,,,*pd korg2 yg mak bpak dpn mata,,jgn la abaikn k,,,*,,pastu bajet2 nk cpai tgn ayah akuuuuu,,erkkkk,,xdpt,,xpe2,,ayah pospone utk mngu dpn,,keh3,,*gilak jaat aku neh*,,pastu "kami" pn bolayan la dr umahhhhhhhh menuju ke destinasi 'nasi lemak', 'sekolah' dan 'opiss ku',,,

agak2 smpai opis lam kul 7.20 am,,,ngeeee,,,g 'touch-card',,tettttttttttttttttt,,,"xbole bce,, (-_-)" sgt hampehhhhhh,,!! aku pn menuju ke lif utk naek ke penthouse a.k.a opiss aku yg plg romantic pepagi cenggini,,,ting tongggggggggggg,,tngkat 4,,OMGeee,,gelappppppnyerrrr,,*wt2 muke brani,,uhuk3*,,,bkak smue lmpuuuuuu,,taraaaaaaaaaaaa,,sudah terang meyh,,ngeee,,trus  menuju ke bilik aku @ blik bos aku skali utk men'online touch-card' aku,,hahahahahahha,,,click,,click,,click,,'Rekod online anda berjaya dicatat, (^_^)/ yeeeeeeeaaaaaahhhhhh,,!!' tetibe dgr derupan kaki entah dr maneeeeeeeeee,,T_T,,dgn pnuh debran menanti,,OMGee smakin hampirrrrrrrrrrr,,!! "Assalamualaikum yaa,,,awal smpai,,," berdesopppppppppp,,upenyer2 Encik Mokhtar daaaaa,,,"gulp,,W.Salam,,hehehehe,,,sje dtg awal,,nk nsi lemak x,,sy bli lebih,,(^____^)??",,,,"owh yeke,,,3ma ksih yaa,,trun dlu eh,,",,, owh tidakkkkkk aku sensOrg lg,,,urmmmm,,,nseb bek pas duploh setengah saat kendian,,,Kak wani pn munculll,,,okeh aku da xtkot,,,hehehhe,, (^0^)/,,arakian itu,,,kami pn trus la bersarapan dgn jayanyerrrrrrrrrrrrr,,dan semestinyaaaaaaaaa,,aku mem'volunteer'kn diri utk membuat air,,kui3,,arini menu kami,,,"nasi lemak, kopi susu, ubi rebus cicah smbal colet ngan kelapa santan,dan juge buah2an",,TERIMA KASIH YA ALLAH atas rezeki pd hari ni,,,



before

after
 okeh kwn2,,slmt berhujung mnggu,,syg korggggg ketat2,,muahxxxx,,,(^________^)/

0 comments:

Post a Comment