Sejiwa

~SUATU MASA NNT~

Assalamualaikum dan slmt sejahtera,,(^^,)V,,

Mlm td,,,,,,,,,,,,,,,,,,sungguh pjg aku termenong,,memikirkn mse depan ku yg msih jaooo,,memikirkn apa yg sudah terjadi,,,memikirkn hati2 org yg disakiti dan menyakiti,,,,memikirkn baek buruk sesuatu yg akan mennti,,,adessss,,benarkah tepat jangkaan ku,,?? benar2 kah aku bersedia utk sepenuh hati,,?? dan............................ masihkah ada masa utk aku trus berjuang,,!!

SUATU MASA NANTI aku ingin jua menjadi seorg anak yg amat2 dibanggakan,,,,SUATU MASA NANTI aku ingin jgek jd seorg wanita pendamping seorang lelaki yg memerlukn dirku,,SUATU MASA NANTI kelak aku ingin menjadi seorg ibu pd anak2 yg comel,,sesungguhnya itu smue dikatakan KEHIDUPAN yang mendatang,,kite xpenah hrap sesuatu yg menyedihkan,,bahkan,,menginginkn sesuatu yg sgt BAHAGIA,,

"It's all about quality of life and finding a happy balance between work and friends and family.." Philip Green


"Life is much shorter than I imagined it to be...." Abraham Cahan

aku pasti,,setiap yg  terjadi,,sudah tersurat sblm kita lahir di dunia,,cuma  yg pasti,,kita mampu utk berdoa dan berusaha utk sesuatu yg terbaik,,tiada yg lg indah utk aku selain dr melihat org2 yg ku sygi bhgie dalam kehdupan msing2,,,aku hnya insan lemah yg xbole mnyempurnakn sesuatu yg aku tak mampu lakukan,,,trima kasih pd yg byk bg aku kegembiraan dan kejyaan dlm hdup yg hmpir 23 thun aku kecapi,,,tidak ternilai harga smue itu,,

~just da way i am~

0 comments:

Post a Comment